четвер, 24 лютого 2011 р.

Львівські таланти. Перший тур.

Зіграв унічию з першорозрядником. Перед одним з чотирьох учасників турніру без міжнародного рейтинга мені в дебюті ніяких проблем поставити не вдалось. Мало того, зробивши ряд неточностей (розмін коня на c6 і відступ слона на d3), я сам попав у підозріле становище. Нестор (так звали мого суперника) забрав пішака на б2 в найкращій для чорних редакції і мені довелося докласти чималих зусиль, щоб гра продовжилася на три результати. Наполегливість увінчалася поверненням пішака і атакою в цейтноті суперника. Але після більш ніж вдалого переходу в чотиритуровий ендшпіль із зайвим пішаком я щось знітився, ніяк не міг знайти чіткого плану виграшу, хоч і мав на півгодини більше часу. Зосередився на виграші другого пішака, а переконавшись, що малими силами ніяк, то пішов королем на підмогу, залишивши пішаків королівського флангу напризволяще. Суперник практично на доданих секундах грав, але якраз тут, у цейтноті, грав більш ніж впевнено і точно. В результаті масована пішакова контратака чорних пішаків виявилася достатньою для нічиєї, на останній варіант якої вже пішов я, щоб не програти. Може там і був десь виграш, але добрі варіанти ніяк не лізли в голову. Зрозумів, що треба впевненіше почуватися і виглядати за шахівницею. Це необхідно для правильного скерування думок - впевненість та рішучість. Попрацюю над цим. Сьогодні небезпечний, сіяний другим, суперник. Постараюсь не зіпсувати сприятливу статистику проти нього.
Окрема подяка організаторам за проведення чудового турніру в комфортних умовах, дуже приємно грати. Ось і сторіночка змагання. fso

Немає коментарів:

Дописати коментар